ensam.



det är faktiskt helt möjligt att jag just nu är ensam i sverige om att inte sitta framför tv:n och se fram emot matchstart. i alla fall är jag helt ensam om det i vårt hus. inte så att jag lär missa nånting - tv:n går på högsta volym på ovanvåningen och 3 män i varierande ålder låter en del, let me tell you! kanske att jag smyger upp en stund mot slutet, det är då jag brukar kunna uppbåda något som helst intresse av denna sport, de där sista ynka minuterna som (förhoppningsvis) är riktigt spännande. kan vara att jag redan hunnit somna då kanske, vi får väl se.
istället vattnar jag i trädgården, njuter av att det är en härlig sommarkväll med lite värme kvar även så här dags, tar hand om tvätten, tittar runt på fina bloggar, redigerar lite bilder och läser senaste femina som kom i lådan idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar