söndagkväll.





helgen har som vanligt gått alldeles för snabbt. igår besökte vi malmö garden show på slottsträdgården. tyvärr i blåst och regn, men mellan skurarna gick det bra att ta sig runt och titta på allt fint. förutom försäljning av diverse trädgårdstillbehör och plantor hade man även olika idé-trädgårdar. min favorit var balkongen ovan med den grå fåtöljen, den fick mig att få lust att slå mig ner en stund och beundra grönskan. med eller utan idé-trädgårdar är slottsträdgården i sig ett paradis. alldeles för sällan jag åker hit men varje gång jag är här tänker jag att jag borde komma hit oftare.
på vägen hem hann jag snabbt in om på ikea och kolla in den blå kollektionen och jo såklart var jag tvungen att slå till på ett burgsvik bord, det hade praktiskt taget mitt namn på kartongen!
dagen har varit mer praktisk än inspirerande; tvätt, matlagning och lite städning - sånt som måste göras ibland. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar