10 - favorit i garderoben.

älsklingsklänningen och skorna får mig att längta till hösten



såg att bloggen ingen vanlig dag hade en fotoutmaning och anmälde mig ganska sent, trodde inte jag kommit med. så idag ser jag att jo det hade jag, men nu har jag dessvärre missat en del men jag hoppar på nu och hoppas det funkar ändå.

så här är min första utmaning - favorit i garderoben.
ojoj, direkt tänkte jag väska för det tänker jag alltid först när jag ska klä mig. men sedan kände jag för att utmana mig själv lite och tänka förbi väskan. då kom skorna såklart och sist själva plagget. och så här blev det - min plisserade klänning som funkar lika bra till skinnbrallan som till svarta strumpbyxor. och till det de klassiska lackpumpsen. så här ser jag ut i höst (också, det är ingen nyhet i garderoben direkt), funkar alltid - enkelt och klassiskt men med lite twist. adderar lite smycken och ett par boots ibland och vips är det en helt annan känsla.

| 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje | 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar