11 - entré


förinställde det här inlägget men måste ha rört till det någonstans för det funkade ju inte alls.

nåväl, den elfte utmaningen är entré och vårt trappräcke får symbolisera min entré. målat i en grön färg som förmodligen ska föreställa ärgad koppar (utan framgång kan jag säga). med åren har färgen ersatts av rost och äntligen denna sommar tog vi tag i att rusta upp det. skrapat och grundmålat väntar det nu på ny färg, denna gång en snygg grå som passar mycket bättre till vårt hus med zinkdetaljer och grå grund och ytterdörr.

| 10. Favorit i garderoben | 11. Entré | 12. Längs vägen... | 13. Mitt kök | 14. Livsviktigt | 15. Detaljer | 16. Från ovan | 17. Drömresa | 18. Färger | 19. Närbild | 20. Doft | 21. Hobby | 22. Stilleben | 23. Ta tillvara på... | 24. Landskap | 25. Min stil | 26. Det käraste jag har | 27. Soffbild | 28. Hösttankar | 29. Jag | 30. Familj | 31. Glädje | 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar