tvs magiska värld.

familjen walker

något senare än alla andra tror jag, men ändå - jag har upptäckt "brothers & sisters" och whao, jag är helt fast. och inte bara jag utan även mannen. vi missade denna när den gick på tv och i somras beställde jag några andra boxar från cdon och fick erbjudande om att köpa första säsongen av en tv-serie och valde då den här. och nu blir det minst ett avsnitt per kväll, är fortfarande bara på första säsongen så hoppet lever kvar om att den ska hålla alla säsongerna, det blir ju inte alltid så. men jag gillar känslan när man har hittat något sevärt och ser fram emot det.
det blir ju inte sämre av att en av mina favorit-skådespelerskor all time är med - patrica wettig.  jag är ju en sån som inte missade ett enda avsnitt av "livet runt 30" när det begav sig och anser fortfarande att det är en av världens bästa tv-serier.

familjen ewing
och en kväll som denna kan man väl inte prata tv-serier utan att nämna årets premiär - dallas. 
i nytappning men med några av de gamla rävarna still-going-strong. familjekonflikter även här om än i annorlunda tappning. första avsnittet var som sig bör startskottet för diverse trådar som det återstår att se vart de löper. jag bänkar mig imorgon igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar