lördagkväll.


nu börjar det bli lördagkväll och jag har laddat upp med filmer och tv-serie: laxfiske i jemen (hoppas verkligen inte titeln är ordagrann) och one day samt första säsongen av new girl som i alla fall en av sönerna har sagt sig vilja sitta med på. dessutom mörk choklad med havssalt och peccannötter samt lite för många ostar för att det ska sluta väl. sönerna har valt smågodis och chips.
jag har stämt av läget med mannen som troligtvis stoppar i sig lika många ostar fast på kadewe i berlin vilket såklart hade varit lite glammigare.
men jag är nöjd med min tv-soffa. har precis tittat igenom veckans avsnitt av halv åtta hos mig och nu ska jag slå upp ett glas rött sedan kan kvällen börja.

ps. jag tävlar om en house bird från vitra på icas fina blogg - gör det du också. ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar