nyårsafton.


julen har åkt ut. granen tappade alla barren och därmed var klockan slagen för resten av julpyntet också. och lika mycket som jag gillar att plocka fram allt, lika skönt är det att plocka undan det igen.


kanske är det tidigt att börja prata vår men här nere har vi idag 9 plusgrader (regn och blåst såklart men det är ju som vanligt) och visst har ljuset ändrat sig lite? inte mycket men lite lite kan man ana att det finns hopp om framtiden. så här på årets sista dag känner jag mig mer än redo att ta an det nya året med allt vad det bär med sig.


ett sedvanligt nyårsfirande hos svåger och svägerska ligger framför oss. desserten som stod på min lott är fixad och strax ska jag hoppa in i duschen för att sedan skjutsa pojkarna till sina fester och kompisar. sedan blir det god mat och trevligt sällskap. och i natt när klockan slagit tolv och vi skickat iväg våra rislyktor tar vi bilen till malmö och hämtar upp äldste sonen. sedan är det jag som tar ett glas bubbel.
gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar