fredag.


äntligen fredag och trots att jag bara jobbat tre dagar känns det som veckan varit evighetslång. nu har jag jobbat klart för idag, hämtat sönerna på stapelbäddsparken, i regnet, där de förgäves försökt åka under några timmar, handlat massor av gott till helgen och nu tar jag minsann helg.
tänkte titta på del två av fjällbackamorden ikväll, missade den igårkväll och jag tillhör kanske en liten del av sveriges befolkning men jag tyckte del ett var helt ok.
helgen ska förhoppningsvis innebära ännu lite mer organisering och utrensning. en tur till ikea tänkte jag också hinna med.
men nu är det fredag och det är dags att njuta.


1 kommentar:

  1. Jag tyckte inte att tv-serien var sämre än böckerna, fast jag är ingen stor fantast av Läckberg alls. Miljöerna är dock underbart vackra! God fortsättning på det nya året!

    SvaraRadera