ska bara.

någon som längtar efter våren tror jag

i morse åkte jag till jobbet halv sju och var hemma igen halv sju nu ikväll - en lagom arbetsdag eller inte kanske. är så trött just nu så jag skulle kunna stå och sova, men det är ändå samma visa varje kväll. jag tänker att jag ska lägga mig i tid men sedan är det så många "ska-bara-saker" som jag alltid kommer på att jag måste göra och så blir det som vanligt. jag kommer inte i säng i tid och när klockan ringer på morgonen känns det alltid som jag sovit alldeles för lite. så egentligen borde jag gå och lägga mig istället för att sitta här, men detta är så mycket roligare.
jag är just nu inne i en helt vansinnig arbetsperiod, det är verkligen tur att jag gillar mitt jobb för annars vete katten om jag stått ut. men det är roliga saker som händer och förhoppningsvis lugnar det sig om några veckor och jag kan dra ner på arbetstakten lite.
och om jag lägger mig nu direkt är jag kanske inte lika trött imorgonbitti, så godnatt. ska bara .......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar