fredag igen. och februari.


det här börjar arta sig till att bli en helgblogg. fredag och lördag inlägg och resten av veckan tyst och tomt. nåja två av sju kanske är bättre än inget. så fredag igen och dessutom första dagen i februari. tycker jag känns rasande bra. även om det snöar och är lite grått och trist tycker jag om att ljuset börjar komma tillbaka och att det känns lite i luften att det går mot vår. en bit kvar såklart men ändå.


jag ska använda fredagskvällen till att trycka i mig minst fem olika sorters ost, dricka rött fylligt vin och sitta nära min man och snusa honom i nacken. när pojkarna går förbi kommer jag att försöka alla sorters knep och trix för att få en liten kram. det är nämligen dags för den här mamman att åka bort igen. inte till london dock som man kanske kan förledas att tro av bilderna utan till stockholm. jobbdags och borta från familjen en vecka är det som gäller från och med måndag.


så jag lagrar lite. så kan jag plocka fram i minnet när jag går och lägger mig en sen kväll på hotellet och njuta av tankarna på mina finaste härhemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar