högar, högar och ännu fler högar.




så här ser det ut lite överallt i vårt hus. högar med böcker, magasin och kataloger. nästan på varenda lediga plats ligger det en hög av något slag. ingen ordning i röran är det heller utan allt bara staplas ovanpå vartannat. och så ibland får jag ett ryck och rensar och sorterar undan och så är det fria ytor ett tag. men snart mycket snart har det vuxit ifatt mig igen och det är dags att ta ett nytt tag. så är det nu, min helg ska börja med lite organisering av högarna, fast risken är mycket stor att jag hittar någon bok eller något magasin jag ännu inte läst och fastnar, det är nämligen så det blir för det mesta. och så får högen bestå medan jag drömmer mig bort bland vackra bilder eller ord.

och förresten så är det fredag idag - härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar