apricot friday.

borde varit rosa fredag, dagen till ära, men jag kör aprikos istället.

amen förlåt, ni måste ju vara trötta på mitt tomma rum vid det här laget och jag lovar att detta är sista bilden för nu är det inte tomt längre. ska försöka få till några bilder på resultatet i helgen.
men jag har njutit av att ha min egen lilla fotostudio, må vara att resultaten inte har någon likhet med riktiga studiofoto men för mig spelar det mindre roll. det har varit så roligt att hålla på och jag kommer helt klart att försöka få till någon liten hörna i huset där jag kan fortsätta.
nåväl, idag är det fredag - härligt härligt - och mina planer för helgen består mest i att bringa lite ordning i kaoset hemma, fira svärmor på födelsedagen och njuta av familjen. ikväll fixar mannen hemmagjord pizza till pojkarna innan de försvinner ut på sitt håll. därefter ska vi sitta i soffan, ta ett glas rött, äta mängder av ost och charkuterier och titta på varandra och humma förnöjt över att det är helg och att det snart är vår och att vi har varandra. kan inte bli mycket bättre än så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar