från min soffhörna.


måndag igen och i kväll har jag huset för mig själv. pojkarna njuter påsklov med kompisar och maken befinner sig just nu på en båt mellan tyskland och sverige. så jag njuter av lite ensamtid. har bakat bröd och betalt räkningar och nu blir det en stund i soffan med lite tv-tittande. har tagit upp girls igen, såg några avsnitt precis när hbo nordic var nytt men tappade tråden men nu är jag på igen. är ju så inte målgruppen men den har en viss charm faktiskt, sedan är det väl inte allt som jag kan engagera mig i men som måndagsnöje är det helt ok. och så så klart dagens avsnitt av halv åtta hos mig, det får man ju bara inte missa. älskar att titta in hos svenska folket.
har dessutom plockat fram anteckningsboken och måttbandet, dags att sticka vidare på min kofta som jag började på *host* i oktober, ja vissa saker blir bättre ju längre de får ligga till sig eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar