dagen efter.


så är vi hemma igen efter en fantastisk helg med massor av god mat - gudars skymning jag är nästan fortfarande mätt - god dryck och roliga aktiviteter. i morse avslutade vi med gemensam frukost och födelsedagssång för svärfars fru som fyller år i dag.
sedan var det övningskörning för äldste sonen hela vägen hem och nu har vi (läs jag) slumrat lite i soffan, packat upp, tvättat och börjat packa på nytt. i morgon bitti hämtar taxin klockan sju för avfärd till kastrup. förmodligen blir det en intensiv vecka och här på bloggen lär det vara tyst men för den som vill finns jag på instagram under "meandmike".
har planerat en tidig kväll men först sitter jag här en stund och fixar med bilderna från helgen, tänkte göra en fotobok till svärfadern - någon som har erfarenhet av blurb (tror jag dom heter)? är det något att ha?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar