party hela helgen.


känns som att det är inte bara våren som vaknat ur vinterdvalan utan livet i stort också. jag har nog gått lite på sparlåga sista veckorna. jobb, renovering, vinter och snö har satt sina spår. känns som jag kommer ur min puppa nu.
roligheterna kickas igång med att spendera helgen på det här vackra stället, örenäs slott, som ligger på glumslövs backar precis vid öresund. här ska svärfars 75-årskalas firas med bravur; champagnefrukost, skattjakt, afternoon tea och galamiddag står på schemat. jag var här förra året på övernattning och vet att det är god mat, mysig miljö och vackra omgivningar så jag gläder mig mycket.
söndag bär det hemåt igen för att packa upp och packa nytt. och på måndag morgon åker jag till milano med jobbet för det här årets design week. det ska bli såå kul och med mig har jag en lång lista på saker jag vill se och göra så nu är det bara att hoppas att det blir lite tid över.

3 kommentarer:

  1. hej.
    vet du att dina ord, dina fina ord, inne på min blogg idag får mig att gå omkring och le lite här. på små moln.
    ett stort tack. vänliga ord betyder så mycket. det glömmer man ofta bort.
    och jag suger i mig dem, ler och växer lite.
    och jag läser så ofta din blogg /och många, många andras), men min tid med små barn och eget företagande, räcker inte till riktigt för att kommentera. men efter din kommentar så ska jag bannemej börja lämna fler och mer positiva avtryck. lovar! för de ger ju så mycket.

    njut nu av en helg med partaj. stället ser galet fint ut.

    och milano. maj gad. din lyckans ost. har bara landat på deras flygplatser, aldrig 'gjort' milano.

    stora kramar, ulrika

    ps. du är fantastiskt duktig på att fotografera! heja!

    SvaraRadera
  2. Åh där hade jag också velat gå på fest. Vilket ställe, urmaffigt! Önskar dig en superrolig helg. Kram

    SvaraRadera
  3. Nina, ja det ska bli fantastiskt roligt och vädret visar sig just nu från sin bästa sida så jag hoppas på en toppenhelg! Och detsamma önskar jag dig, kram Victoria

    SvaraRadera