påsk 2013.

återvinningsägg, tror det är 4:e året jag använder dessa till killarna och de är fortfarande lika snygga.
och sedan världens godaste godis för en citronälskare som mig - lindts citronchoklad - mmmmm.

ja så var den här påsken nästan slut. solen tittade fram trots alla varningar om snö och kyla och inte för att det är väldans varmt men som jag njutit de få stunder jag varit ute. att än en gång få vända näsan mot solen och sluta ögonen och bara njuta av värmen och ljuset, ja det får i alla fall mig på ett fasligt gott humör. så gott att jag nästan kan överse med röran här hemma. ena halvan av vardagsrummet är tömd, väggarna är bilade för nya el-uttag och idag spacklar mannen så det står härliga till.
själv rensar jag - allt; garderober, tvättstuga, byråer och förråd. en tripp till återvinningen har vi redan hunnit med och kanske blir det en till innan kvällen. härliga känsla - ut med det gamla och vintern och in med det nya och våren! dymon går varm i min iver att märka upp och organisera. hade så kunnat ha ett par dagars ledigt till men nu stundar ny arbetsvecka om än något kortare än vanligt.
hur har din påsk varit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar