sköna maj.



fredag och maj - en oslagbar kombination. och jag är lycklig och har ro eftersom mitt hem börjar komma iordning och jag får flytta allt på plats och gå runt fluffa kuddar och torka och plocka.
det är ju sånt jag gillar, det där lilla piffet.
jaja golvet är såklart inte klart, men strunt i det, vi väljer att se det som en värdslig sakt och sätta näsan i vädret och inte titta ner. det går hur bra som helst och sen nån dag framöver ska vi ta ett beslut om vilket golv vi ska lägga och när men inte nu - nu ska vi bara njuta.
så jag myser runt idag, lagar lite god mat till mig och mannen. killarna är iväg på sitt så det är bara vi i kväll. vuxen-fredags-mys helt enkelt!

bild: Live Johansen

1 kommentar:

  1. Låter som om du hade en riktigt mysig fredag. Älskar fredagsmys. Kul att ni kommit iordning där hemma och det sista det kan alltid vänta. Kram Nina

    SvaraRadera