torsdag.


idag har jag varit inne på kontoret och jobbat några timmar. gör mig allt lite tjurig att behöva åka in när jag egentligen har semester men nu är det gjort. det positiva är att jag kom upp tidigt och har fått en massa annat gjort av bara farten. lite smått och gott som behövde fixas inför pojkarnas skolstart nästa vecka (får andnöd när jag tänker på att min yngste ska börja gymnasiet, inga barn i grundskolan längre - jisses!). skönt att ha det gjort. vår häck har blivit klippt idag, bättre sent än aldrig och nu ska allt klippet samlas upp i säckar. maken har dessutom putsat alla fönster, ja ni hör att vi roar oss kungligt så här under vår ledighet. men nu kan man säga att både vi och hemmet är redo för höst-start.

och ikväll blir det hämt-pizza och imorgon blir det österlens-utflykt. så det så.

1 kommentar:

  1. Duktiga ni är! Får saker gjort. Bra kombo med hämt-pizza och utflykt imorgon! Njut åt mig - Österlen längtar jag till!

    KRAM

    SvaraRadera