grå måndag.

instagram-collage - hemma hos me & mike!
regnet öser ner utanför mitt fönster och jag hade en massa planer på allt jag skulle göra när jag kom hem från jobbet idag, men nja tror jag slänger mig i soffan en stund först.
sedan ska jag hjälpa äldste sonen packa. han ska på fieldtrip med skolan ett par dagar så det är mest stövlar och regnställ som gäller men jag a.k.a hönsmamman får väl se till att det kommer med några extra strumpor och tröjor i den där väskan. tre dagar utan internetuppkoppling - tror det är den största utmaningen.

medan jag skriver det här hör jag hur maken spelar piano på nedanvåningen. 'vill du ha en idiot lägg din hand i min'.  får väl gå ner och göra det då *ler*.

1 kommentar:

  1. ;)

    Känner igen det där med internetuppkopplingen - det är den största utmaningen!


    Så fina bilder du har tagit. Love them!

    xo

    SvaraRadera