höst-feeling.


skrotar runt här hemma med en fruktansvärt tråkig och oj-så-dåligt-tajmad förkylning.
kom hem från london i söndagskväll och jobbade som vanligt i måndags. men i går morse gick det helt enkelt inte längre. så jag intog horisontalläge i soffan, sov fyra timmar utan uppehåll, läste och då menar jag läste inte bara tittade igenom senaste veckans hög med magasin, såg klart säsong 1 av new girl och började på tvåan, såg alla förra veckans avsnitt av halv åtta och ändå gick jag och la mig i normal tid och har sovit som en stock till åtta i morse. tror min kropp försöker säga mig något, att jag ska tagga ner lite kanske?
för säkerhets skull stannar jag hemma idag också eftersom jag i morgon m-å-s-t-e vara på benen. då åker jag till båstad med jobbet för konferens. en hel dags genomgång av flödena i företaget och hur vi ska styra upp kommande ökning av försäljning samt planering inför hösten.

så jag hasar runt i pyjamas, undviker att svälja för ofta, dricker balja efter balja med te, äter äpplekaka som äldste sonen bakat (ljuvligt god lite ljummen med en klick vaniljglass till) och roar mig med att mood boarda lite. lyssnar på martha wainwright och pendlar mellan att dels vara väldigt ynklig och dels säga till mig själv att rycka upp mig. återstår att se vilken sida som vinner.

haha, ja här är min lilla hjälpreda, fröken mini, som tyckte att bilden behövde styras upp lite.

2 kommentarer:

  1. Snygga bilder. Med och utan katt!

    SvaraRadera
  2. Caroline - tack - tänk vad dom är nyfikna dom där katterna, alltid framme när det händer något!

    SvaraRadera