stryka på listan.


idag inte bara regnar det utanför mitt fönster utan det fullkomligt vräker ner, stora tunga droppar som slår mot blecket. men jag sitter inomhus så det är är inga problem, värre är det nog för store sonen som är iväg med skolan, i och för sig sovandes i en stuga men det vet man hur 'täta' sådana där fritidsstugor är och den där härliga doften som sedan kommer med våta gummistövlar och fuktiga kläder. nåväl, härdas ska man ju när man är tonåring eller hur?

jag har gjort en lista på höstens/vinterns inköp och på den står bland annat stor clutch i svart skinn och vilken tur då att jag tog en tur in på & other stories och hittade den här raringen. klick-klick snart i en brevlåda nära mig.
gillar storleken och det lite ruffa skinnet, enda problemet är att den kanske är för 'lös' i skinnet. det är viktigt att det känns helt rätt, men det återstår att se när jag får hem mitt paket. bra pris på denna är det i alla fall och det fanns mycket andra fina saker på sidan som jag kunde tänkt mig men nu håller jag mig till min lista.

och nu - sängen.

bild: & other stories

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar