lite må bra och ett budgettips.


efter att i månader (känns det som) varit trött och lite nerstämd är jag nu piggheten personifierad. så mycket att maken här ikväll efter vår första pw på månader lite torrt konstaterade: vem är du och vad har du gjort med min fru? haha *ler*. kul, kul men jag är å andra sidan glad att han märker skillnad.


nu hoppas jag det håller i sig trots att vi närmar oss den där tiden på året när det är lätt att känna sig trött och hängig men jäklar vad ska jag smaska vitaminer, sova mina timmar och vara ute i friska luften så ofta jag kan. kämpa kämpa mot alla tråkiga trötthetstendenser. det mesta sitter i huvudet eller hur?


men nu är det dags att inta soffläge med en stor kopp te och en ny bok. dags att chilla lite som tonåringarna skulle uttryckt det, och ja chilla låter alldeles utmärkt.


och det där budgettipset då? jo snyggaste handskarna till bästa priset hittade jag här tack vare weronica på en mammas dag. fick dom i lådan i går och de överträffade mina förväntningar. vacker färg (har beställt likadana svarta men de var försenade), perfekta i passformen och gjorda av mjukaste skinnet. precis vad jag ville ha! är en materialnörd av rang och när materialet sammanfaller med ett fantastiskt pris blir jag extra glad. så löp och köp eller vad det är alla trendiga bloggare brukar säga.

1 kommentar:

  1. Härligt att du känner dig piggare. Tack för tipset med handskarna, snygga var de med, Kram Nina

    SvaraRadera