fredagsmys.


fredag - äntligen! och jag är dessutom ledig idag, kan det bli bättre? nope!

jag har så mycket jag vill visa och skriva om så en av punkterna på dagens lista är att få till några inlägg härinne. dags att ge den här bloggen lite uppmärksamhet tänkte jag.

men först ska jag ta en stund i min soffhörna, sticka några varv, lyssna färdigt på en bok och sedan får jag förhoppningsvis sällskap av äldste sonen till det som blir min andra-frukost men hans första.

vilken härlig dag! och sa jag att solen skiner?

5 kommentarer:

  1. Heja bloggandet! Tycker att du har en sådan fin ton här och ett eget språk som det är en glädje att ta del av. Som jag gillar din hörna med de fina skulpturerna i fönstret. En härlig fredag till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu blev jag alldeles rörd. Att få så fina ord av dig är stort. Tusen tack!

      Radera
  2. Svar
    1. Ibland är det skönt att bara vara helt ledig en dag. Och bästa hänget med sonen såklart. Stor kram till dig och hoppas du får en härlig helg!

      Radera
  3. Sån fin hörna, där kan jag tänka mig att det är skönt att sitta och läsa, slappa, blogga! Ja, idag skiner solen - helt otroligt!

    SvaraRadera