think organic.


medan jag kurerar mig från en förkylning som inte kunde kommit vid en mer olämplig tidpunkt samt funderar ut hur jag snabbast ska ta mig in till jobbet i morgon bitti trots översvämningarna bjuder jag på lite blogg-love.
för någon månad sedan upptäckte jag terese med bloggen moodboardwithflowers och blev alldeles hänförd. så mycket vackert och att jag nu starkt överväger att måla mitt bord i djurgårdsgrönt säger en del om hur mycket jag gillar. terese har hintat lite både i bloggen och på ig om att det har varit något på gång och idag var det dags. hon har tillsammans med tre andra bloggare, varav jag bara känner till mackapär sedan tidigare, gått ihop och skapat think organic, en blogg om hur man kan leva mer ekologiskt.
förmodar att det inte bara är jag som är intresserad av detta. här hemma är det väl mest jag som som letar inspiration för ett än mer ekologiskt liv, men både make och söner är med på resan. så nu tar jag en kopp te och min platta och lär mig mer. tycker jag ni ska göra också.

bild: skärmdump från think organic

3 kommentarer:

  1. Men å så fint du skriver!!
    Kul att det är så många som gillar vår idé!

    Och klart att du ska måla djurgårdsgrön!!!

    SvaraRadera
  2. Men tack snälla fina du! Vi är så fruktansvärt glada att få inspirera. Hoppas du kommer gilla sidan och att vi ses där :)

    SvaraRadera