så mycket bättre.



























sist på bollen som vanligt men jag har inte tittat på de tidigare säsongerna av så mycket bättre. jag har såklart hört en hel del av musiken och gillat massor. men det har aldrig blivit av att jag själv har tittat. så mina förväntningar var givetvis skyhöga när jag bänkade mig för att se avsnitt ett av den här säsongen förra lördagen.
men nja, jag vet inte jag. kanske att jag känner till för lite om the ark och ola salos låtar för att kunna uppskatta de olika versionerna, kanske att det blir bättre (eller helst så mycket bättre *haha*) men jag tyckte nog aldrig att det blev särskilt intressant.
men jag ger inte upp, jag ger det ytterligare en chans så ikväll tittar jag igen.


bild: fotograf linus hallsenius

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar